← Terug
Supplementen & VitaminesGeplaatst door annie.19611 maanden geleden

Mag ik magnesium en krillolie op hetzelfde moment nemen?

Ik ben net begonnen met twee supplementen tegelijk en nu twijfel ik of dat wel handig is. Ik neem de Turbo Magnesium voor mijn slaap en de Superba Krill Olie voor mijn gewrichten, maar ik heb geen idee of ze elkaar in de weg zitten als ik ze samen inneem. Nu leg ik ze allebei s avonds klaar, gewoon omdat ik het dan niet vergeet. Maar iemand zei me dat je bepaalde dingen beter apart kunt nemen. Klopt dat, of maak ik me druk om niks? Hoe doen jullie dat met meerdere potjes op een dag?
0
💬 4 reacties

Reageer

Log in om te reageren.

KatjaCallens1 maanden geleden

Goede vraag Annie, en nee, je hoeft je geen zorgen te maken. Magnesium en de krillolie kun je prima samen nemen. Wel een tip, neem de krillolie bij een maaltijd met wat vet erin, dan wordt de omega 3 beter opgenomen. De magnesium mag gerust s avonds, veel mensen slapen er rustiger van. Hier lees je meer over de timing: wanneer magnesium innemen.

ingrid.19661 maanden geleden

Ik doe het net zo, krill bij het avondeten en magnesium vlak voor bed. Sinds ik de krill bij het eten neem heb ik ook geen vissmaakje meer terug, dat scheelt.

nel.19571 maanden geleden

Ik zet al mijn potjes s ochtends in een klein bakje klaar, dan zie ik in een oogopslag of ik alles gehad heb. Sinds ik dat doe vergeet ik bijna nooit meer iets.

annie.19611 maanden geleden

Dat bakje is een goed idee, ga ik overnemen. Ik lag er echt over te piekeren of ik iets verkeerd deed, fijn om te lezen dat samen nemen prima is.