← Terug
Magnesium na een lange werkdag
Hey, ik werk als bezorger en ben de hele dag op de been. Tegen het eind van de dag heb ik vaak spierkrampen in mijn kuiten. Iemand op het werk raadde me Turbo Magnesium aan. Neem het nu sinds vorige week, 2 capsules voor het slapen. De krampen zijn al een stuk minder! Heeft iemand hier ook ervaring mee?
Reageer
Log in om te reageren.
KatjaCallens1 maanden geleden
Super dat je dat zo snel al merkt, Kevin! Magnesium is echt essentieel voor spierontspanning, zeker als je fysiek actief bent. 's Avonds nemen is slim, het helpt ook bij de slaap. Hier vind je meer info: waarom magnesium zo belangrijk is. Fijn dat het werkt voor je!
arjan.vd1 maanden geleden
Herkenbaar! Ik had ook altijd krampen na het sporten. Magnesium was een gamechanger voor mij. Let ook op genoeg water drinken, dat helpt ook.
kevin_19931 maanden geleden
Ja water drinken is inderdaad een aandachtspunt bij mij, bedankt voor de tip!