Magnesium 's ochtends of 's avonds? Ik raak in de war
Reageer
Log in om te reageren.
Hoi Hetty, fijn dat je begonnen bent. Bij spierkramp 's nachts werkt magnesium voor de meeste mensen het best als je het 's avonds neemt, dan heeft je lichaam het 's nachts beschikbaar. Geef het wel even tijd, twee weken is vaak nog kort, bij kramp zie je meestal na drie tot vier weken verschil. Ik leg het verschil tussen de soorten magnesium hier uit: de beste tijd om magnesium in te nemen.
Bedankt voor de uitleg Katja. Ik nam ze altijd 's ochtends maar ga het ook eens 's avonds proberen, ik slaap toch al licht.
Ik had precies hetzelfde met kuitkramp! Bij mij duurde het bijna een maand voor het echt minder werd. Ik neem ze nu 's avonds en de kramp is bijna weg. Volhouden dus.
Dank je Ans, dat geeft me hoop. Ik ga ze vanaf vanavond 's avonds nemen in plaats van bij het ontbijt en geef het een maand de tijd.