← Terug
Supplementen & VitaminesGeplaatst door hetty.19696 dagen geleden

Magnesium 's ochtends of 's avonds? Ik raak in de war

Ik ben twee weken geleden begonnen met Turbo Magnesium omdat ik slecht slaap en vaak kramp in mijn kuiten heb 's nachts. Nu lees ik overal iets anders over wanneer je het moet nemen. De een zegt 's ochtends voor de energie, de ander zegt juist 's avonds voor de slaap. Ik neem nu 2 per dag bij het ontbijt maar merk eerlijk gezegd nog niet veel verschil bij de kramp. Wat doen jullie? En hoe lang duurde het bij jou voordat je iets merkte?
6
💬 4 reacties

Reageer

Log in om te reageren.

KatjaCallens5 dagen geleden

Hoi Hetty, fijn dat je begonnen bent. Bij spierkramp 's nachts werkt magnesium voor de meeste mensen het best als je het 's avonds neemt, dan heeft je lichaam het 's nachts beschikbaar. Geef het wel even tijd, twee weken is vaak nog kort, bij kramp zie je meestal na drie tot vier weken verschil. Ik leg het verschil tussen de soorten magnesium hier uit: de beste tijd om magnesium in te nemen.

willy.19494 dagen geleden

Bedankt voor de uitleg Katja. Ik nam ze altijd 's ochtends maar ga het ook eens 's avonds proberen, ik slaap toch al licht.

ans.19575 dagen geleden

Ik had precies hetzelfde met kuitkramp! Bij mij duurde het bijna een maand voor het echt minder werd. Ik neem ze nu 's avonds en de kramp is bijna weg. Volhouden dus.

hetty.19694 dagen geleden

Dank je Ans, dat geeft me hoop. Ik ga ze vanaf vanavond 's avonds nemen in plaats van bij het ontbijt en geef het een maand de tijd.