Magnesium 's ochtends of 's avonds innemen?
Reageer
Log in om te reageren.
Ik neem magnesium altijd 's avonds, merk dat ik dan rustiger in slaap val. 's Ochtends deed het bij mij niks met de krampen. Maar iedereen is anders denk ik.
Dankjewel! Ik ga het 's avonds proberen, benieuwd of de krampen dan ook minder worden.
Goede vraag Sandra. Voor de meeste mensen werkt magnesium fijn in de avond omdat het ontspant, maar bij spierkrampen kun je het ook over de dag verdelen. Bij het eten innemen is prima en vaak wat vriendelijker voor je maag. In dit artikel staat het per situatie uitgelegd. Twee per dag is een prima hoeveelheid om aan te houden.
Dank Katja, precies wat ik nodig had. Ik verdeelde ze al zonder het te weten, blijkbaar goed gegokt.
Ik nam ze eerst op een lege maag en werd er een beetje misselijk van. Sinds ik ze bij het ontbijt neem gaat het prima. Dus dat scheelt echt.
Even tussendoor: welkom aan alle nieuwe leden van de afgelopen weken, Debby, Christel en Esther onder anderen. Fijn dat jullie erbij zijn! Voel je vrij om je eigen vraag of verhaal te plaatsen, we denken graag met je mee.