← Terug
Magnesium tegen spierkrampen - welke vorm is het best?
Hey, Dennis hier. Sinds mijn burn-out heb ik regelmatig last van spierkrampen, vooral in mijn kuiten 's nachts. Iemand tipte me magnesium maar er zijn zoveel soorten. Citraat, bisglycinaat, oxide... Welke nemen jullie en waarom? Wil niet weer iets kopen dat niet werkt.
Reageer
Log in om te reageren.
riet.19521 maanden geleden
Ik gebruik bisglycinaat en dat bevalt me goed. Wordt goed opgenomen en geen last van mijn maag. De krampen waren bij mij na 2 weken al een stuk minder.
KatjaCallens1 maanden geleden
Dennis, bisglycinaat is inderdaad een goede keuze, zoals Riet ook zegt. Die vorm wordt heel goed opgenomen en is mild voor je maag. Bij spierkrampen is magnesium vaak precies wat je nodig hebt. Neem het het liefst 's avonds, dan helpt het ook bij ontspanning. Ik heb hier meer over geschreven: waarom je misschien magnesium tekort hebt. Succes!