← Terug
Magnesium vormen — welke is het beste?
Er zijn zoveel vormen van magnesium: citraat, bisglycinaat, oxide, tauraat. Wat is het verschil en welke moet je kiezen? Ik adviseer klanten hier dagelijks over maar wil jullie mening horen.
Reageer
Log in om te reageren.
tineke.vd1 maanden geleden
Bisglycinaat is het beste opneembaar en geeft minder maagklachten. Oxide is de goedkoopste maar wordt slecht opgenomen. Citraat is een goede middenweg.
KatjaCallens1 maanden geleden
Tineke vat het perfect samen als oud-apothekeres Dave! Bisglycinaat is ideaal voor ontspanning en slaap, citraat werkt goed bij spieren en energie, tauraat is goed voor het hart. Onze magnesium bevat bisglycinaat voor de beste opname, 2 per dag. Lees hier meer over waarom magnesium zo belangrijk is.