Meer is niet altijd beter: waarom wij bij twee per dag blijven
Reageer
Log in om te reageren.
Dit had ik echt eerder moeten lezen. Ik nam vroeger stiekem een extra kurkuma omdat ik dacht dat het dan sneller zou helpen bij mijn gewrichten. Achteraf dus gewoon zonde geweest. Fijn dat je uitlegt waarom twee per dag genoeg is.
Zo herkenbaar Ineke. Ik deed vroeger precies hetzelfde met mijn magnesium. Sinds ik het gewoon bij twee per dag hou en niet meer loop te schuiven, merk ik juist meer rust in mijn benen.
Domme vraag misschien, maar als ik een dag vergeet, moet ik de volgende dag dan vier nemen om het in te halen?
Helemaal geen domme vraag Coby, die krijg ik vaker. Nee, gewoon de draad weer oppakken met je normale twee per dag. Inhalen hoeft niet en heeft ook geen zin. De regelmaat over de weken telt, niet die ene gemiste dag.
Maakt het nog uit of je ze op een lege maag of bij het eten neemt? Ik twijfel daar altijd over.
Goede vraag Marijke. Voor de meeste van onze producten is bij een maaltijd het fijnst, dat zit vaak wat zachter voor de maag. Ik schreef laatst waarom eten en opname zo samenhangen: waarom gezond eten niet altijd genoeg is.