Mijn dagelijkse supplementenroutine — en waarom volgorde ertoe doet
Reageer
Log in om te reageren.
Oh dit is precies wat ik nodig had! Ik nam alles gewoon door elkaar op willekeurige momenten. Wist niet dat Green Juice beter op een lege maag werkt. Ga dat morgen meteen proberen.
Katja, vraagje: mag je de Green Juice ook door een smoothie doen? Of verlies je dan voedingsstoffen? Ik vind water met poeder soms wat saai worden na een tijdje.
Jazeker Joke! Je kunt de Green Juice prima door een smoothie doen, daar verlies je niks mee. Persoonlijk vind ik de smaak puur door water al lekker, maar in een smoothie met wat spinazie en een halve banaan is het ook heerlijk. Het belangrijkste is dat je het op een lege of vrij lege maag neemt, dus voor of als je ontbijt.
Mijn routine lijkt best op die van jou Katja! Green Juice als eerste, kurkuma bij het ontbijt. Ik neem mijn magnesium ook voor het slapen, dat is echt een gamechanger voor mijn nachtrust geweest. Het enige verschil: ik doe mijn Collageen ook bij het ontbijt, een schepje door mijn yoghurt.
Als man voel ik me soms een beetje de uitzondering hier, maar ik herken dit helemaal. Kurkuma en magnesium zijn ook mijn vaste duo. Kurkuma merkte ik na een maand of twee in mijn knieen (ik tennis veel) en magnesium helpt echt bij het slapen. Goed artikel trouwens Katja, gedeeld met mijn vrouw.