← Terug
Supplementen & VitaminesGeplaatst door monique.197020 dagen geleden

Mijn ervaring met krill olie na drie maanden

Ik wilde even delen hoe het me bevalt, want toen ik begon zocht ik zelf ook naar ervaringen van anderen. Ik ben drie maanden geleden begonnen met krill olie, twee capsules per dag, vooral voor mijn gewrichten en omdat ik weinig vis eet. De eerste weken merkte ik eerlijk gezegd niet zoveel. Maar rond week zes viel me op dat de stijfheid in mijn handen 's ochtends minder werd. Geen wondermiddel, maar wel een fijn verschil in het dagelijks leven. Wat me ook beviel is dat ik er geen vissmaak van terugproef, dat had ik bij gewone visolie vroeger wel. Is er iemand die er ook langere tijd ervaring mee heeft?
0
💬 4 reacties

Reageer

Log in om te reageren.

monique.197520 dagen geleden

Wat fijn om te lezen. Ik twijfel al een tijdje over krill olie omdat ik ook bijna geen vis eet. Merkte je het vooral in je handen of ook elders?

monique.197019 dagen geleden

Vooral in mijn handen en polsen 's ochtends. Mijn knieen voelen ook iets soepeler, maar dat is subtieler.

KatjaCallens19 dagen geleden

Mooi dat je dit deelt Monique. Krill olie is inderdaad een fijne keuze als je weinig vis eet, twee capsules per dag is precies goed. Dat je pas na een aantal weken verschil merkt klopt helemaal, geef je lijf de tijd. Ik zette hier dertien voordelen van krill olie op een rij.

ellen.verhoeven18 dagen geleden

Ik neem het nu een half jaar en zou niet meer zonder willen. Fijn dat je ook de vissmaak noemt, dat weerhield mij eerst maar dat valt inderdaad reuze mee.