Mijn supplementen verdelen over de dag, zo doe ik het
Reageer
Log in om te reageren.
Goed dat je dit deelt. Ik nam altijd alles bij het ontbijt, inclusief magnesium, en vroeg me af waarom ik 's nachts zo onrustig was. Sinds ik magnesium naar de avond verplaatste slaap ik rustiger. Zo'n klein verschil, groot effect.
Ik verdeel het ook. Kurkuma en krill 's ochtends, magnesium 's avonds. Enige nadeel is dat ik de avonddosis soms vergeet. Heeft iemand een handige truc om eraan te denken?
Herkenbaar Monique. Wat bij veel leden werkt is het potje naast je tandenborstel zetten. Je poetst toch elke avond je tanden, dus dan pak je het er meteen bij. Simpel maar het werkt.
Ik zet een klein bakje naast mijn bed met de avondinname erin. Sinds ik dat doe sla ik geen avond meer over. Scheelt echt.
Welkom in de community Angela! Fijn dat je erbij bent. Voel je vrij om je verhaal te delen of vragen te stellen, we helpen je graag verder!
Vraagje: maakt het echt uit of je kurkuma met wat vet neemt? Ik neem het meestal met alleen water door de dag heen.
Ja Wim, dat maakt zeker verschil. Curcumine lost slecht op in water maar goed in vet, dus met een maaltijd waar wat vet in zit neemt je lichaam er meer van op. Een handje noten of wat olijfolie bij het eten is al genoeg.