Na 6 weken kurkuma merk ik eindelijk verschil in mijn knieën
Reageer
Log in om te reageren.
Wat herkenbaar, die ochtendstijfheid. Ik gebruik kurkuma nu een maand of twee en durf bijna niet te juichen, maar het gaat echt de goede kant op.
Precies dat gevoel, je durft het bijna niet hardop te zeggen haha. Fijn dat het bij jou ook helpt Monique.
Hoe lang duurde het bij jou voor je iets merkte? Ik ben net begonnen en nog wat ongeduldig eerlijk gezegd.
Bij mij dus echt pas na een week of vijf, zes Wim. Even volhouden dus, ik was zelf ook bijna gestopt.
Neem jij het met een vetje erbij? Ik las dat het dan beter opgenomen wordt door je lichaam.
Wat mooi om te lezen Marjan, en dank voor het delen. Je ervaring klopt met wat we vaker horen: kurkuma heeft even tijd nodig, geef het gerust zes tot acht weken. En Carla heeft een goed punt, bij een maaltijd met wat vet wordt curcumine beter opgenomen. Onze Kurkuma is juist gecombineerd met zwarte peper en fenegriek voor die opname, 2 per dag bij het eten is ideaal. Voor wie meer wil weten over kurkuma bij stijve gewrichten: De kracht van curcumine tegen artritis.