Na 8 weken kurkuma zijn mijn ochtendstijve vingers een stuk soepeler
Reageer
Log in om te reageren.
Wat fijn om te lezen Linda, en herkenbaar. Ik heb ook van die stramme knieën in de ochtend. Hoe lang zei je dat het duurde voordat je verschil merkte? Ik ben altijd bang dat ik te vroeg stop.
Carla, bij mij duurde het ook een week of zes. Klein tipje dat ik ergens las: kurkuma wordt beter opgenomen samen met wat zwarte peper en een beetje vet. Ik neem het daarom altijd bij het eten en niet op een lege maag.
Dank voor het eerlijke verhaal Linda, hier hebben andere leden echt iets aan. Wat je beschrijft klopt precies met wat we vaker horen: kurkuma heeft tijd nodig en de eerste weken merk je vaak nog weinig. Curcumine kan ondersteunen bij het soepel houden van gewrichten, maar het werkt geleidelijk. Twee capsules per dag bij een maaltijd is een fijne routine, precies zoals je doet. Voor wie meer wil weten hebben we het hier op een rij gezet: 12 kurkuma voordelen. Blijf het vooral delen, mooi dat je doorzette.
Precies Katja, geduld was echt het toverwoord. Ik was zo iemand die na twee weken al roept dat het niet werkt. Blij dat ik deze keer ben doorgegaan.
Ik was er ook heel sceptisch over, dacht dat het weer zo'n hype was. Maar na dit soort verhalen ben ik toch benieuwd geworden. Ga het denk ik gewoon een paar maanden proberen en dan eerlijk kijken.
Doen Dora. Ik gebruik het nu een half jaar en zou het niet meer willen missen. Belangrijkste is dat je het elke dag neemt, anders bouw je niks op.