← Terug
Supplementen & VitaminesGeplaatst door corrie.195812 dagen geleden

Na drie maanden magnesium eindelijk weer rustige benen 's nachts

Ik twijfel altijd of ik zoiets hier moet delen, maar misschien heeft iemand er wat aan. Ik ben 67 en had al jaren last van onrustige benen zodra ik in bed lag. Net of ze een eigen wil hadden. Wakker liggen, woelen, en de volgende dag gebroken. Een vriendin tipte me magnesium. Ik was eerlijk gezegd sceptisch, want ik had al van alles geprobeerd. De eerste week merkte ik weinig, maar na een week of drie viel het me op dat ik gewoon bleef liggen. Geen getrappel meer. Inmiddels ben ik drie maanden verder en het is echt een verschil van dag en nacht. Ik neem het 's avonds na het eten. Ik ben benieuwd of meer mensen hier baat bij hebben gehad, of dat het bij mij toeval is.
7
💬 5 reacties

Reageer

Log in om te reageren.

truus.196112 dagen geleden

Wat herkenbaar Corrie. Ik had precies hetzelfde, van die kriebelbenen zodra ik lag. Bij mij hielp magnesium ook, alleen duurde het bijna een maand voordat ik echt verschil merkte. Fijn dat je hebt doorgezet.

corrie.195812 dagen geleden

Goed om te horen dat ik niet de enige ben Truus. Dat het even kan duren had niemand me verteld, dus ik was al bijna gestopt. Blij dat ik het toch niet deed.

KatjaCallens12 dagen geleden

Wat fijn om te lezen Corrie, en dank dat je het deelt. Onrustige benen 's nachts hebben vaak te maken met een magnesiumtekort, en dat het bij jou een paar weken duurde is heel normaal. Magnesium neem je als twee capsules per dag, het liefst 's avonds zoals jij al doet. Ik legde hier uit wat de beste tijd is om magnesium in te nemen.

harrie.v11 dagen geleden

Handig artikel Katja. Maakt het nog uit of je het met of zonder eten neemt? Ik vergeet het anders steeds op welk moment ik het pak.

KatjaCallens11 dagen geleden

Goede vraag Harrie. Met een beetje eten erbij zit je altijd goed, dan is de kans op een gevoelige maag het kleinst. Kies gewoon een vast moment op de dag, dan wordt het vanzelf een gewoonte.