← Terug
Supplementen & VitaminesGeplaatst door corrie.19632 dagen geleden

Na drie weken Turbo Magnesium eindelijk minder nachtelijke krampen

Ik wilde even mijn ervaring delen, want ik had hier zelf zo naar gezocht voordat ik begon. Ik werd al maanden s nachts wakker van krampen in mijn kuiten. Soms twee keer per nacht, en dan lag ik klaarwakker. Een vriendin tipte me Turbo Magnesium. Ik neem nu 2 capsules per dag, eentje na het avondeten en eentje vlak voor het slapen. De eerste week merkte ik eerlijk gezegd weinig en dacht ik nog: dit wordt hem niet. Maar na een dag of achttien, negentien viel het me ineens op dat ik gewoon had doorgeslapen. Inmiddels ben ik drie weken verder en heb ik nog maar een keer een lichte kramp gehad. Voor mij is dat al een wereld van verschil. Ik ben geen wonderverhalen-type, dus ik zeg er eerlijk bij dat het even geduld vroeg. Maar voor wie ook van die nachtelijke krampen heeft: het was het wachten voor mij waard. Gebruiken jullie het ook s avonds of juist overdag?
0
💬 4 reacties

Reageer

Log in om te reageren.

willeke.19762 dagen geleden

Wat fijn om te lezen, ik heb precies dezelfde krampen s nachts. Hoeveel weken zei je dat het duurde voor je echt verschil merkte? Ik ben bang dat ik te snel opgeef.

corrie.19631 dagen geleden

Bij mij was het echt pas na een dag of achttien. Dus geef het minstens drie weken voordat je een oordeel velt. Ik was ook bijna gestopt na week een, blij dat ik dat niet deed.

KatjaCallens2 dagen geleden

Dank voor je eerlijke verhaal Corrie, juist dat je erbij zegt dat het even duurde maakt het zo herkenbaar. Veel mensen verwachten resultaat in twee dagen en haken dan af. Voor wie meer wil weten: 10 verbluffende voordelen van magnesium.

agnes.19591 dagen geleden

Ik neem mijn magnesium ook s avonds en merk dat ik rustiger in slaap val. Maakt het volgens jullie uit welke vorm magnesium je neemt? Daar lees ik zoveel verschillende dingen over.