Neem je supplementen op een lege maag of juist bij het eten?
Reageer
Log in om te reageren.
Ik neem eerlijk gezegd alles door elkaar in de ochtend, misschien juist niet zo slim dus. Die magnesium in de avond ga ik zeker proberen, ik lig namelijk vaak onrustig.
Ik deed precies hetzelfde en de magnesium in de avond was voor mij de gamechanger. Na een week of twee viel ik merkbaar rustiger in slaap.
Goede vraag over die krill. Ik nam mijn Superba Krill Olie altijd op een lege maag in de ochtend. Maakt dat vet erbij echt zoveel uit voor de opname?
Zeker Astrid, voor de omega 3 uit de krill helpt een beetje vet echt. Neem hem gerust bij de lunch of het avondeten met iets als avocado, noten of vette vis. Ik heb de voordelen van krill hier op een rij gezet.
Bij mij werkt de krill bij de lunch inderdaad het beste. Sinds ik dat doe merk ik ook dat ik er geen vissmaakje van terugkrijg, gek genoeg.
Dat vissmaakje was voor mij vroeger juist de reden om te stoppen met visolie. Bij de krill heb ik er ook geen last van, vooral niet als ik hem bij het eten neem.
Welkom in de community Nuran! Fijn dat je erbij bent. Voel je vrij om je verhaal te delen of vragen te stellen, we helpen je graag op weg. Deze draad over timing is trouwens een mooie plek om te beginnen als je net start met supplementen.