← Terug
Supplementen & VitaminesGeplaatst door stefan.19791 maanden geleden

Ogen moe van beeldschermwerk — Vision proberen?

Ik werk 8-10 uur per dag achter een scherm en mijn ogen zijn 's avonds echt op. Droog, moe, soms wazig. Ik probeer pauzes te nemen maar het is niet genoeg.\n\nIs Turbo Vision iets dat hierbij kan helpen? Of is dat meer voor oudere mensen met oogproblemen?
4
💬 3 reacties

Reageer

Log in om te reageren.

femke.19941 maanden geleden

Ik werk ook veel achter een scherm en neem sinds een maand Vision. Mijn ogen voelen 's avonds minder droog en moe. Het is niet alleen voor ouderen hoor!

KatjaCallens1 maanden geleden

Hoi Stefan! Turbo Vision is zeker niet alleen voor ouderen. Het bevat luteïne en zeaxanthine, die je ogen beschermen tegen blauw licht van schermen. Veel mensen met beeldschermwerk merken na 3-4 weken dat hun ogen minder moe aanvoelen. Neem ook regelmatig pauzes (20-20-20 regel: elke 20 minuten, 20 seconden naar iets op 20 meter afstand kijken). Lees meer over bescherming tegen blauw licht.

stefan.19791 maanden geleden

Die 20-20-20 regel kende ik niet, ga ik doen. En Vision bestel ik vandaag. Bedankt!