← Terug
Probiotica voor ouderen — extra belangrijk?
Ik las in een boek dat je darmflora verandert naarmate je ouder wordt en dat probiotica dan extra belangrijk is. Klopt dat? En welke stammen zijn het beste voor 60-plussers?
Reageer
Log in om te reageren.
koos.19571 maanden geleden
Ik ben 69 en neem het al een tijdje. Mijn spijsvertering is echt verbeterd. Minder last van een opgeblazen gevoel.
KatjaCallens1 maanden geleden
Helemaal gelijk Joke! Na je 60e neemt de diversiteit van je darmflora af en dat kan leiden tot spijsverteringsproblemen. Probiotica helpt om de goede bacterien aan te vullen, 2 per dag. Koos bevestigt het mooi. Lees hier waarom het extra belangrijk is voor 60-plussers. Zoek naar een breed spectrum met meerdere stammen.