← Terug
Supplementen & VitaminesGeplaatst door robbert.m1 maanden geleden

Probiotica - wanneer merk je verschil?

Ik ben 2 weken geleden begonnen met probiotica omdat ik veel last heb van een opgeblazen gevoel na het eten. Tot nu toe merk ik nog niet zoveel. Is dat normaal? Hoe lang duurde het bij jullie?
3
💬 3 reacties

Reageer

Log in om te reageren.

corina.vd1 maanden geleden

Bij mij duurde het bijna 3 weken! De eerste week had ik zelfs meer last. Dat schijnt normaal te zijn omdat je darmflora zich aanpast. Daarna werd het snel beter.

KatjaCallens1 maanden geleden

Robbert, 2 weken is nog vroeg — Corina heeft gelijk dat je darmflora even tijd nodig heeft om zich aan te passen. Soms worden klachten even iets erger voordat het beter wordt, dat is juist een teken dat er iets verandert. Geef het minimaal 4-6 weken. Neem je probiotica het liefst 's ochtends op een lege maag met een glas water. Meer weten over hoe probiotica werkt: alles wat je moet weten over probiotica. Houd vol!