← Terug
Spierpijn na het hardlopen — magnesium de oplossing?
Na een lange duurloop heb ik altijd spierpijn in mijn kuiten. Een hardloopmaatje zei dat magnesium kan helpen. Neem het nu twee weken, 2 per dag, maar het is nog te vroeg om te zeggen of het werkt. Iemand ervaring?
Reageer
Log in om te reageren.
niels.19861 maanden geleden
Magnesium is echt een aanrader bij spierpijn na het sporten! Ik tennis twee keer per week en neem het al een paar maanden. De krampen zijn bijna helemaal weg. Geef het 4-6 weken de tijd.
KatjaCallens1 maanden geleden
Twee weken is inderdaad nog te vroeg Kevin. Geef het 4-6 weken. Magnesium speelt een cruciale rol bij spierontspanning en herstel. Neem het 's avonds voor het beste effect. Meer over magnesium
kevin.19891 maanden geleden
Ok, dan geef ik het nog een maand. Goed om te horen dat het bij jou werkt Niels. Bedankt!