← Terug
Supplementen en sport — wat neem je voor en na de training?
Ik doe 4x per week CrossFit en neem nu kurkuma voor mijn gewrichten, 2 per dag. Maar ik vraag me af of er nog meer supplementen zijn die goed zijn voor sportprestaties en herstel. Wat nemen jullie?
Reageer
Log in om te reageren.
arjan.b1 maanden geleden
Als fysiotherapeut zou ik zeggen: krill olie voor je gewrichten en ontstekingsremming na zware trainingen. En magnesium 's avonds voor spierherstel. Die combinatie met kurkuma is al heel sterk.
KatjaCallens1 maanden geleden
Mooie aanvulling Arjan! Kurkuma, krill olie en magnesium is inderdaad een sterke basis voor sporters. Kurkuma helpt bij het dempen van ontstekingen na intensieve training. Meer over kurkuma en sport
dennis.19851 maanden geleden
Krill olie had ik nog niet overwogen. Ga ik erbij nemen. Die magnesium neem ik al, helpt echt bij spierpijn na een zware WOD.