Supplementen mee op vakantie? Zo pak ik het aan
Reageer
Log in om te reageren.
Zo''n pillendoosje met vakjes gebruik ik ook, scheelt zoveel gedoe. Maar hoe doe jij dat met de Turbo Detox? Dat flesje mag toch niet zomaar mee in de handbagage met die vloeistofregels?
Goeie vraag Hetty! Het flesje is groter dan 100 ml, dus in de handbagage wordt dat lastig bij vliegreizen. Wat ik zelf doe: ik plan mijn detoxkuur gewoon voor of na de vakantie. Het flesje gaat in 5 tot 7 dagen op, dus dat past prima in de week voor vertrek. Met de auto op reis is er natuurlijk geen probleem.
Ik liet vorig jaar bewust alles twee weken thuis staan, beetje als test. Rond dag tien sliep ik weer onrustiger en had ik last van mijn kuiten. Kan toeval zijn, maar dit jaar gaat mijn magnesium gewoon mee.
Herkenbaar Corrie, ik dacht ook altijd dat het wel mee zou vallen zonder. Tot je het verschil echt voelt.
Die tip over de handbagage is geen overbodige luxe. Onze koffer stond vorig jaar drie dagen in Malaga terwijl wij al thuis waren. Sindsdien gaat alles wat ik dagelijks nodig heb mee de cabine in.
Oef, drie dagen zonder koffer, dat wens je niemand toe Harrie. Precies daarom! Fijne vakantie allemaal, en neem vooral ook gewoon rust mee.