← Terug
Supplementen op hoge leeftijd — is het nog zinvol?
Ik ben 83 en vraag me af of het op mijn leeftijd nog zin heeft om supplementen te nemen. Mijn dochter koopt kurkuma en magnesium voor me. Maar kan mijn lichaam dat nog wel goed opnemen?
Reageer
Log in om te reageren.
KatjaCallens1 maanden geleden
Absoluut zinvol Grada! Op latere leeftijd neemt de opname van voedingsstoffen juist af, waardoor supplementen extra waardevol zijn. Kurkuma en magnesium zijn allebei uitstekende keuzes. Lief van je dochter! Meer over waarom supplementen belangrijk zijn
bep.19521 maanden geleden
Als voormalig apothekersassistente kan ik bevestigen dat op latere leeftijd je lichaam minder goed voedingsstoffen opneemt. Supplementen zijn juist dan extra nuttig.
grada.19431 maanden geleden
Dat stelt me gerust! Dan neem ik ze met een gerust hart. Mijn dochter weet wat ze doet. Bedankt allebei.