← Terug
Supplementen & VitaminesGeplaatst door marco.vd1 maanden geleden

Supplementen voor personal trainers — mijn aanbevelingen

Als personal trainer gebruik ik zelf ook supplementen en mijn favorieten van Organico:\n\n1. Turbo Kurkuma: voor herstel en gewrichten. Na zware trainingen merk ik minder stijfheid.\n2. Krill Olie: voor concentratie en ontstekingsremming. Beter dan gewone visolie.\n3. Een schepje Turbo Collageen in mijn post-workout shake: voor gewrichten en pezen.\n\nIk raad mijn klanten geen specifieke merken aan, maar als ze vragen wat ik zelf neem deel ik dit graag.\n\nAndere sporters hier die supplementen gebruiken?
7
💬 3 reacties

Reageer

Log in om te reageren.

lou.b1 maanden geleden

Interessant om van een professional te horen. Ik ben benieuwd naar de wetenschappelijke onderbouwing van die combinatie. Curcumine en omega-3 versterken elkaars ontstekingsremmende werking.

marco.vd1 maanden geleden

Klopt Lou! Die synergie tussen curcumine en omega-3 is ook de reden dat ik ze allebei neem. De wetenschap bevestigt het steeds meer.

KatjaCallens1 maanden geleden

Mooie selectie Marco! En Lou heeft een goed punt: curcumine en omega-3 versterken elkaar inderdaad. Dat is precies waarom veel sporters die combinatie kiezen. En collageen na het sporten is slim voor het bindweefsel. Timing is ook belangrijk: kurkuma bij een maaltijd, krill olie bij het ontbijt, en collageen kan elk moment. Meer over krill olie en sport.