← Terug
Supplementen voor personal trainers — mijn aanbevelingen
Als personal trainer gebruik ik zelf ook supplementen en mijn favorieten van Organico:\n\n1. Turbo Kurkuma: voor herstel en gewrichten. Na zware trainingen merk ik minder stijfheid.\n2. Krill Olie: voor concentratie en ontstekingsremming. Beter dan gewone visolie.\n3. Een schepje Turbo Collageen in mijn post-workout shake: voor gewrichten en pezen.\n\nIk raad mijn klanten geen specifieke merken aan, maar als ze vragen wat ik zelf neem deel ik dit graag.\n\nAndere sporters hier die supplementen gebruiken?
Reageer
Log in om te reageren.
lou.b1 maanden geleden
Interessant om van een professional te horen. Ik ben benieuwd naar de wetenschappelijke onderbouwing van die combinatie. Curcumine en omega-3 versterken elkaars ontstekingsremmende werking.
marco.vd1 maanden geleden
Klopt Lou! Die synergie tussen curcumine en omega-3 is ook de reden dat ik ze allebei neem. De wetenschap bevestigt het steeds meer.
KatjaCallens1 maanden geleden
Mooie selectie Marco! En Lou heeft een goed punt: curcumine en omega-3 versterken elkaar inderdaad. Dat is precies waarom veel sporters die combinatie kiezen. En collageen na het sporten is slim voor het bindweefsel. Timing is ook belangrijk: kurkuma bij een maaltijd, krill olie bij het ontbijt, en collageen kan elk moment. Meer over krill olie en sport.