← Terug
Testo Power — heeft een man dit echt nodig?
Ik ben 42 en merk dat mijn energie en libido afnemen. Mijn vrouw tipte Testo Power. Heeft iemand hier ervaring mee? Werkt het echt?
Reageer
Log in om te reageren.
piet.19621 maanden geleden
Na je 40e daalt je testosteron geleidelijk. Dat is normaal. Gezonde voeding, sporten en goed slapen zijn de basis. Supplementen kunnen aanvullen.
KatjaCallens1 maanden geleden
Piet legt het goed uit Wouter! Testo Power bevat onder andere zink, vitamine D en ashwagandha die je testosteronniveau op een natuurlijke manier ondersteunen. 2 per dag. Veel mannen merken na een paar weken meer energie en een beter humeur. Combineer het met voldoende slaap en regelmatig bewegen voor het beste effect. Lees ook over manieren om je energie te verhogen.