← Terug
Supplementen & VitaminesGeplaatst door truus.19511 maanden geleden

Testo Power - is dat ook voor vrouwen?

Ik zag het Testo Power supplement en dacht dat het alleen voor mannen was, maar mijn dochter zei dat testosteron ook belangrijk is voor vrouwen. Klopt dat? Kan ik het als vrouw van 75 ook nemen?
4
💬 3 reacties

Reageer

Log in om te reageren.

monique.19701 maanden geleden

Goeie vraag! Ik las dat vrouwen na de overgang minder testosteron aanmaken en dat het invloed heeft op energie en spierkracht. Benieuwd wat Katja ervan zegt.

KatjaCallens1 maanden geleden

Truus, je dochter heeft gelijk! Testosteron is ook voor vrouwen belangrijk, al heb je er minder van nodig dan mannen. Het speelt een rol bij energie, spierkracht en stemming. Na de overgang daalt het inderdaad. Testo Power bevat natuurlijke ingrediënten die de hormonale balans ondersteunen. Neem er 2 per dag bij een maaltijd. Bespreek het eventueel met je huisarts als je medicijnen gebruikt. Monique, je leest het goed — het is breder dan alleen voor mannen!