← Terug
Testo Power voor vrouwen?
Ik las iets over testosteron en dat vrouwen het ook nodig hebben. Zou Testo Power iets voor mij zijn op mijn leeftijd of is dat alleen voor mannen?
Reageer
Log in om te reageren.
KatjaCallens1 maanden geleden
Hoi Annie, goed dat je dit vraagt! Testo Power is voornamelijk ontwikkeld voor mannen, maar vrouwen hebben inderdaad ook testosteron nodig — alleen in veel kleinere hoeveelheden. Voor vrouwen zou ik eerder Menopauze Balans aanraden, die is specifiek afgestemd op de hormoonhuishouding van vrouwen. Neem 2 per dag bij het eten.
renate.19741 maanden geleden
Ik gebruik Menopauze Balans en dat helpt mij goed. Denk dat dat inderdaad een betere keuze is voor ons.
annie.19511 maanden geleden
Bedankt Renate! Dan ga ik voor Menopauze Balans in plaats van Testo Power.