← Terug
Supplementen & VitaminesGeplaatst door willy.19511 maanden geleden

Testo Power — voor vrouwen ook?

Ik zag Testo Power op de website en dacht eerst dat het alleen voor mannen is. Maar ik las dat vrouwen ook testosteron nodig hebben voor energie en spierkracht.\n\nIs het geschikt voor vrouwen van mijn leeftijd (74)? Ik heb weinig energie en mijn spierkracht gaat achteruit. Of is er iets anders dat beter past?
4
💬 3 reacties

Reageer

Log in om te reageren.

liesbeth.19721 maanden geleden

Mijn man gebruikt Testo Power en is er erg tevreden over. Maar voor vrouwen weet ik het niet, interessante vraag!

KatjaCallens1 maanden geleden

Goede vraag Willy! Testo Power is primair ontwikkeld voor mannen, maar vrouwen hebben inderdaad ook testosteron nodig, zij het in kleinere hoeveelheden. Voor jouw klachten (weinig energie, spierkrachtverlies) zou ik eerder aanraden om te beginnen met Turbo Magnesium voor energie en een schepje Turbo Collageen voor de spieren en gewrichten. Dat is een veiligere basis op jouw leeftijd. Overleg bij twijfel altijd even met je huisarts.