← Terug
Supplementen & VitaminesGeplaatst door inge.19711 maanden geleden

Turbo Kurkuma bij chronische nekpijn — mijn ervaring

Na 25 jaar redactiewerk achter een bureau heb ik chronische nekpijn ontwikkeld. Fysiotherapie helpt tijdelijk maar het komt steeds terug. Een vriendin raadde Turbo Kurkuma aan als aanvulling. Nu 2 maanden bezig (2 capsules bij ontbijt) en de basis-pijn is lager. Niet weg, maar de pieken zijn minder. In combinatie met ergonomisch werken helpt het echt. Iemand met vergelijkbare klachten?
5
💬 4 reacties

Reageer

Log in om te reageren.

KatjaCallens1 maanden geleden

Hoi Inge! Chronische nekpijn door langdurig bureauwerk is een veelvoorkomend probleem. De spierspanning en micro-ontstekingen in de nek reageren goed op curcumine. Dat de pieken minder zijn is een belangrijk teken van vooruitgang! Tip: stel je monitor op ooghoogte in en doe elke 45 minuten nekrolletjes. Na 3-4 maanden zou het basale niveau nog verder moeten dalen. Meer: is kurkuma veilig dagelijks?

inge.19711 maanden geleden

Bedankt Katja! Monitor staat al op ooghoogte maar die nekrolletjes vergeet ik steeds. Ga een timer zetten. En fijn dat het nog beter kan worden!

sandra_19801 maanden geleden

Ik heb als designer hetzelfde. Die chronische spanning in nek/schouders. Kurkuma + een stabureau-afwisselend was mijn redding. Geef het 3 maanden!

rick_19881 maanden geleden

Developer hier met hetzelfde probleem. Kurkuma + ergonomische stoel + regelmatige pauzes is mijn holy trinity tegen nekpijn.