← Terug
Supplementen & VitaminesGeplaatst door renske.197416 dagen geleden

Mag ik Turbo Kurkuma en Turbo Magnesium op hetzelfde moment nemen?

Ik ben sinds kort begonnen met Turbo Kurkuma voor mijn stramme vingers in de ochtend, en ik neem al langer Turbo Magnesium voor mijn nachtrust. Nu vroeg ik me af of het slim is om die twee tegelijk te nemen, of dat ze elkaar in de weg zitten. Ik neem de magnesium normaal in de avond en de kurkuma zou ik het liefst bij het ontbijt pakken zodat ik het niet vergeet. Maakt dat verschil, of kan ik ze net zo goed samen nemen? Benieuwd hoe jullie dat aanpakken.
3
💬 4 reacties

Reageer

Log in om te reageren.

ineke.196516 dagen geleden

Ik neem ze gerust samen zonder problemen. Mijn kurkuma bij het ontbijt en de magnesium in de avond, precies zoals jij wilt. Ze zitten elkaar bij mij niet in de weg.

roos.197215 dagen geleden

Zo doe ik het ook, Ineke. Kurkuma met wat volle yoghurt bij het ontbijt en de magnesium voor het slapen. Sinds die vaste momenten vergeet ik ze bijna nooit meer.

KatjaCallens16 dagen geleden

Prima combinatie, Renske. Kurkuma en magnesium kun je zonder bezwaar samen nemen. Veel mensen vinden magnesium juist in de avond fijn vanwege de ontspanning, en kurkuma bij een maaltijd omdat het beter wordt opgenomen met wat vet erbij. Hou vooral aan wat je volhoudt. Meer over de beste timing van magnesium lees je hier.

renske.197415 dagen geleden

Dank je Katja, dat stelt me gerust. Dan hou ik de kurkuma bij het ontbijt en de magnesium in de avond. Die tip over wat vet erbij ga ik meteen proberen.