← Terug
Turbo Probiotica op mijn 67e begonnen
Na jarenlang maagzuurremmers te hebben gebruikt adviseerde een vriendin mij Turbo Probiotica. Ik was niet overtuigd maar dacht: proberen kan geen kwaad. Nu na 2 maanden merk ik dat mijn spijsvertering veel rustiger is. Zijn er meer 60-plussers die hiermee begonnen zijn?
Reageer
Log in om te reageren.
KatjaCallens1 maanden geleden
Wat fijn Greta! Maagzuurremmers verstoren helaas vaak de darmflora, dus probiotica is een hele goede aanvulling. Mooi dat je het verschil merkt. Meer lezen: je darmflora en probiotica.
greta.19591 maanden geleden
Dankjewel Katja en Ria! Fijn dat het ook vanuit de apotheekwereld bevestigd wordt. Ik blijf ermee doorgaan.
ria.vd.berg1 maanden geleden
Als oud-apothekersassistente kan ik bevestigen dat maagzuurremmers de darmflora aantasten. Probiotica erbij is een slimme keuze Greta.