Waar bewaar jij je supplementen in de zomer?
Reageer
Log in om te reageren.
Wat een goede reminder. Bij mij stonden ze inderdaad op de vensterbank boven de verwarming, puur omdat ik ze dan niet vergeet. Ga ze vandaag nog verhuizen naar het kastje. De Krill Olie stond er ook bij, dus dat is dan niet zo slim geweest.
Precies dezelfde plek had ik ook, boven de radiator. Zo herkenbaar dat je het doet om het niet te vergeten. Ik heb nu een briefje op het kastje geplakt, werkt ook.
Ik bewaar mijn Turbo Green Juice in een keukenkast, maar de zak sluit nooit goed meer na een tijdje. Doen jullie er iets omheen? Bang dat er vocht bij komt met dit weer.
Goede vraag @greetje.1971. Wat bij mij goed werkt is de zak in een luchtdichte voorraadbus zetten, of anders een knijper erop en er een droge lepel bij houden. Zolang er geen vochtige lepel in gaat, blijft het poeder prima los. Meer over waarom die dagelijkse portie groen zo de moeite waard is schreef ik hier: 9 redenen om te beginnen met juicen.
Ik heb ooit een potje magnesium een hele middag in de auto laten liggen in de zon. Toen ik het terugvond waren de capsules aan elkaar geplakt. Sindsdien gaan ze thuis nooit meer de deur uit, les geleerd.
Oef, dat plakken herken ik van klanten die hetzelfde overkwam. Warmte doet echt geen goed aan de capsules. Fijn dat je het deelt, dit soort dingen onthouden mensen beter dan wanneer ik het zeg.