Waarom een vast moment het geheim is om je supplementen echt vol te houden
Reageer
Log in om te reageren.
Zo herkenbaar Katja. Ik heb mijn kurkuma naast het koffiezetapparaat gezet, en sinds ik het aan mijn ochtendkoffie heb gekoppeld vergeet ik het bijna nooit meer. Daarvoor stond het potje inderdaad ook maandenlang ongebruikt in de kast.
Precies dat Ingrid! Naast de koffie is een gouden plek, want dat moment sla je toch nooit over. Fijn dat het zo goed voor je werkt.
Bij mij verzandt het juist in het weekend. Doordeweeks lukt het prima bij mijn ontbijt, maar in het weekend eet ik later en dan schuift alles op of vergeet ik het helemaal. Heb jij daar een trucje voor?
Herkenbaar Saskia, weekenden gooien het ritme vaak in de war. Wat bij mij helpt is het niet aan de klok te hangen maar aan een handeling die je ook in het weekend doet, zoals je eerste kop thee of koffie. Dan maakt het tijdstip niet uit.
Ik gebruik sinds kort zo een weekdoosje met vakjes per dag. Klinkt misschien oubollig, maar ik zie in een oogopslag of ik het al genomen heb. Sindsdien geen getwijfel meer of ik het vergeten was.
Goede tip Diana, daar had ik zelf nog niet aan gedacht. Ik ben net begonnen en vergeet inderdaad soms of ik het al op had. Ga ik zeker proberen.