Waarom ik magnesium en vitamine D altijd samen neem
Reageer
Log in om te reageren.
Ik neem mijn magnesium ook s avonds en dat werkt voor mij echt fijn, val er rustiger van in slaap. In de ochtend vergat ik het steeds, dus die vaste avondplek helpt me om het vol te houden.
Precies dit, die vaste avondplek is bij mij ook het geheim. Ik leg het potje naast mijn tandenborstel, dan vergeet ik het nooit.
Goeie uitleg Katja. Ik neem in de zomer mijn vitamine D vaak niet omdat ik denk dat de zon genoeg doet. Is dat onzin of zit daar wat in?
In de zomer maak je bij voldoende blootstelling inderdaad meer aan, dus veel mensen kunnen dan wat minderen. Maar zit je vooral binnen of smeer je je goed in, dan komt er minder aanmaak op gang dan je denkt. Ik kijk zelf naar hoeveel ik echt buiten kom en pas het daarop aan.
Fijn dat je hier over schrijft. Ik zit zelf nog met de vraag welke magnesiumsoort ik moet kiezen, heb er net een aparte vraag over gezet. Timing snap ik nu in elk geval beter.
Ik heb net even bij je vraag gekeken Greetje, leuk dat je hem stelde. Voor slaap en onrustige benen is de vorm inderdaad best belangrijk, ik reageer er zo even uitgebreider.