Waarom ik mijn supplementen niet met koffie of thee neem
Reageer
Log in om te reageren.
Oei, dit las ik net op het goede moment. Ik neem mijn magnesium al maanden met een kop thee erbij en vroeg me af waarom het zo weinig deed. Ga het vanaf morgen met water proberen en de thee een half uurtje later.
Fijn dat het op het juiste moment komt, Els. Geef het gerust een paar weken met water, dan merk je waarschijnlijk meer. En neem je magnesium eventueel in de avond, veel leden vinden dat het dan het prettigst werkt. Ik heb de beste innamemomenten hier op een rijtje gezet.
Goede tip. Geldt dit ook voor de Turbo Green Juice? Die neem ik namelijk vaak samen met mijn ontbijt en soms met een kop koffie erna.
Goede vraag, Pieter. Voor de Turbo Green Juice hoef je je geen zorgen te maken, dat is geen mineralensupplement in dezelfde zin, dus een schepje door water of een smoothie kan prima op elk moment. Het gaat vooral om mineralen zoals magnesium en ijzer die gevoelig zijn voor koffie en thee.
Ik doe dit eigenlijk al jaren zonder er bij na te denken: eerst een groot glas water met mijn supplementen, en pas als ik aangekleed ben mijn eerste koffie. Leuk om te lezen dat daar echt iets achter zit.
Zo doe ik het ook, Sylvia. Dat glas water als eerste is trouwens sowieso een fijne gewoonte, ik merk dat ik daardoor de hele ochtend beter doordrink.