Waarom ik niet al mijn supplementen tegelijk neem
Reageer
Log in om te reageren.
Fijne uitleg. Ik doe mijn magnesium ook altijd 's avonds sinds jij dat een keer tipte, en ik val inderdaad rustiger in slaap. Mijn green juice neem ik 's ochtends, dat is echt mijn vaste startmoment geworden.
Dat vaste ochtendmoment met de green juice heb ik ook. Ik zet het schepje al klaar de avond ervoor, dan vergeet ik het nooit. Kleine gewoonte, groot verschil.
Ik nam altijd alles tegelijk bij het ontbijt, puur uit gemak. Nu ik dit lees ga ik de magnesium eens naar de avond verschuiven. Vraagje: maakt het uit of ik dat direct na het eten doe of net voor het slapen?
Goeie vraag Petra. Allebei kan prima. Ik neem het meestal zo'n half uur na het avondeten, maar vlak voor het slapen werkt voor veel mensen net zo goed. Kijk vooral wat voor jou het makkelijkst vol te houden is.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik hier nooit over nadacht. Gewoon 's ochtends een handvol en klaar. Ga ik toch eens anders proberen, benieuwd of ik verschil merk met de kurkuma bij het ontbijt.
Nieuwsgierig of je verschil merkt Wim. Geef het wel even een paar weken, dat soort dingen voel je zelden meteen. En de kurkuma echt bij een maaltijd met wat vet nemen, dan komt het beter binnen.