Waarom supplementen tijd nodig hebben om te werken
Reageer
Log in om te reageren.
Zo herkenbaar. Ik was na tien dagen bijna gestopt met de magnesium omdat ik dacht dat het niks deed, maar ik hield vol en rond week drie sliep ik ineens veel dieper. Achteraf blij dat ik niet te snel opgaf.
Precies dat, geef het even. En het moment van innemen maakt ook verschil, magnesium neem ik zelf liever tegen de avond. Ik legde hier uit wat de beste tijd is: wanneer magnesium innemen. Fijn dat je doorzette Ineke.
Ik hou sinds kort ook een klein logboekje bij zoals je zegt, en het helpt echt om te zien wat werkt. Anders vergeet je gewoon hoe je je drie weken geleden voelde. Slim idee.
Goed idee dat logboekje, ga ik ook doen. Ik ben zo iemand die na een week al ongeduldig wordt en dan denkt dat het niet werkt.
Bij mij was het de collageen waar ik geduld voor moest hebben. Pas na een week of acht merkte ik dat mijn nagels steviger werden. Als ik na twee weken had geoordeeld was ik gestopt.
Goed dat je het noemt, bij collageen is geduld echt de sleutel omdat je huid en nagels zich langzaam vernieuwen. Ik schreef er tips over hoe je er het meeste uithaalt: lees hier.