Welk supplement neem je 's ochtends en welk 's avonds? Zo doe ik het
Reageer
Log in om te reageren.
Goh, ik gooi alles altijd in een keer bij het ontbijt naar binnen. Dat ik mijn magnesium beter 's avonds kan nemen wist ik niet. Ga ik proberen, want ik val de laatste tijd slecht in slaap.
Probeer het zeker eens Monique. Bij veel leden scheelt dat verschuiven naar de avond echt. Geef het een week of twee, je merkt het meestal niet meteen de eerste nacht.
Ik neem mijn Turbo Kurkuma juist 's avonds omdat ik 's ochtends altijd haast heb. Werkt dat dan minder goed, of maakt het voor kurkuma niet zoveel uit?
Voor kurkuma maakt het tijdstip minder uit dan de combinatie met wat vet, Els. Neem je het bij een maaltijd met wat olie of noten, dan zit je goed, ochtend of avond. Doe vooral wat past bij jouw ritme.
Mooi overzicht. Ik merk zelf dat ik mijn green juice echt nodig heb om op gang te komen. Zonder dat schepje 's ochtends ben ik een halve zombie haha.
Handig dit. Ik ben net begonnen met supplementen en liep een beetje te klungelen met wanneer wat. Ga het voortaan netjes verspreiden over de dag.