← Terug
Supplementen & VitaminesGeplaatst door corina.19653 dagen geleden

Welk supplement voor meer focus overdag? Door de bomen het bos niet meer

Hallo allemaal, ik lees hier al een tijdje mee maar nu durf ik zelf eens iets te vragen. Ik ben 60 en merk dat ik me overdag moeilijker kan concentreren dan vroeger. Vooral 's middags zak ik echt weg. Ik zie hier veel verschillende producten voorbijkomen en eerlijk gezegd zie ik door de bomen het bos niet meer. Krill olie, kurkuma, green juice... waar zou ik beginnen als het vooral om energie en helderheid in mijn hoofd gaat? Alvast bedankt voor jullie tips, ik hoor graag wat bij jullie geholpen heeft.
6
💬 5 reacties

Reageer

Log in om te reageren.

KatjaCallens3 dagen geleden

Welkom Corina, fijn dat je de stap zet om te vragen! Bij die middagdip zou ik zelf beginnen met een schepje Turbo Green Juice 's ochtends door een glas water, dat geeft veel mensen een fris en helder gevoel. Turbo Kurkuma is een mooie aanvulling als je hoofd vaak vol zit. Ik schreef hier trouwens een stuk over dat je misschien helpt kiezen: 10 manieren om je energie te verhogen zonder nog een kopje koffie.

corina.19653 dagen geleden

Dankjewel Katja, dat helpt me echt op weg! Dan begin ik met de green juice en kijk ik na een paar weken of ik de kurkuma erbij doe. Fijn dat het zo persoonlijk uitgelegd wordt.

els.19643 dagen geleden

Bij mij was het echt de green juice die de doorslag gaf, Corina. Ik had ook zo'n inzakker rond een uur of twee en die is sinds ik elke ochtend een glas drink een stuk minder geworden. Geef het wel een paar weken de tijd.

carla.b2 dagen geleden

Eens met Els. Ik combineer de green juice met Turbo Kurkuma en heb het gevoel dat die twee elkaar mooi aanvullen voor de energie overdag. Vooral in de namiddag merk ik het verschil.