← Terug
Supplementen & VitaminesGeplaatst door tania.19671 maanden geleden

Welke magnesium helpt tegen nachtelijke kuitkrampen?

De laatste weken word ik midden in de nacht wakker van kramp in mijn kuiten, van die scherpe steken waar je meteen recht van in bed zit. Overdag heb ik er geen last van, alleen als ik lig. Iemand tipte mij magnesium, maar er zijn zoveel soorten dat ik door de bomen het bos niet meer zie. Neemt iemand hier Turbo Magnesium voor dit soort krampen? En hielp het, en na hoe lang merkte je iets? Ik hoor het graag voor ik iets bestel.
0
💬 5 reacties

Reageer

Log in om te reageren.

hilde.19641 maanden geleden

Ik had precies hetzelfde, nachtelijke kuitkrampen waar ik gillend van wakker schoot. Turbo Magnesium heeft dat bij mij grotendeels opgelost, al duurde het bij mij een dag of veertien voor het echt minder werd.

tania.19671 maanden geleden

Dat is fijn om te horen, dank je. Hoeveel neem je er per dag van, en op welk moment? Ik wil het goed aanpakken.

KatjaCallens1 maanden geleden

Kramp in de nacht wijst vaak op een magnesiumtekort, iets wat veel vaker voorkomt dan mensen denken. Turbo Magnesium is een goede keuze, geef het gerust twee tot drie weken de tijd. Ik heb er een uitgebreid stuk over geschreven, dat lees je hier.

marijke.19581 maanden geleden

Ik neem het nu een paar maanden en de kuitkrampen zijn zo goed als weg. Wat mij ook hielp was overdag genoeg water drinken, dat scheelde ook.