← Terug
Welke magnesium heb ik nodig als ik slecht slaap?
Ik loop al een tijdje rond met een vraag en hoop dat iemand me verder kan helpen. Ik lees overal verschillende namen voor magnesium, citraat, bisglycinaat, oxide, en ik raak er eerlijk gezegd van in de war. Welke heb je nu nodig als je vooral slecht slaapt en 's nachts vaak wakker ligt?
Ik heb in de la nog een potje van de drogist staan maar ik heb het idee dat het niks doet. Misschien is het de verkeerde vorm? Benieuwd wat jullie nemen en waar jullie op letten bij het kiezen.
Reageer
Log in om te reageren.
KatjaCallens2 dagen geleden
Goeie vraag Petra. Voor slaap en ontspanning werkt een vorm als magnesiumbisglycinaat vaak het prettigst, mild voor de maag en goed opneembaar. Oxide uit de drogist wordt juist slecht opgenomen, dat verklaart misschien waarom je er weinig van merkt. Ik schreef er wat uitgebreider over: waarom je misschien een magnesiumtekort hebt.
petra.19712 dagen geleden
Dank je Katja, dat is precies wat ik wilde weten. Dan was het inderdaad de verkeerde vorm. Ik ga op zoek naar bisglycinaat.
lenie.19681 dagen geleden
Ik had hetzelfde met zo'n drogistpotje, deed werkelijk niks. Sinds ik een betere vorm neem voor het slapen merk ik pas echt verschil.