← Terug
Supplementen & VitaminesGeplaatst door linda.197914 dagen geleden

Welke supplementen combineer je op een dag zonder het overzicht te verliezen?

Ik ben sinds dit voorjaar wat serieuzer bezig met mijn gezondheid en heb nu een paar potjes in de kast staan. Magnesium, probiotica en af en toe wat extra. Maar eerlijk gezegd raak ik het overzicht een beetje kwijt. Neem je alles tegelijk in de ochtend, of juist verspreid over de dag? Ik merk dat ik soms gewoon vergeet of ik iets al genomen heb. Hoe pakken jullie dat aan? Ik ben benieuwd naar handige routines, want ik wil er wel het maximale uithalen.
0
💬 6 reacties

Reageer

Log in om te reageren.

monique.197014 dagen geleden

Ik houd het simpel: probiotica in de ochtend bij mijn ontbijt en magnesium in de avond. Sinds ik ze aan vaste momenten koppel vergeet ik het nooit meer. Een klein weekdoosje met vakjes heeft me echt geholpen, ik zie in een oogopslag of ik het gehad heb.

ineke.m13 dagen geleden

Dat weekdoosje is een gouden tip, Monique. Ik deed altijd maar wat en nam soms per ongeluk dubbel. Neem jij de magnesium voor of na het eten in de avond?

rob.197114 dagen geleden

Bij mij is het kort: krill olie en magnesium, meer niet. Ik geloof niet zo in een kast vol potjes, liever een paar dingen die ik echt volhoud.

inge.196713 dagen geleden

Eens met Rob, minder is vaak meer. Ik heb ook jaren van alles geprobeerd en houd nu twee dingen aan die ik trouw neem.

KatjaCallens13 dagen geleden

Fijn dat je hiermee bezig bent, Linda. Een simpele vuistregel: energiegevende dingen zoals green juice in de ochtend, en magnesium juist in de avond omdat het rustgevend werkt. Zet de potjes op een vaste plek en koppel ze aan een bestaand moment, zoals je ontbijt, dan vergeet je het minder snel. Meer over timing lees je hier over het beste moment voor magnesium.

linda.197913 dagen geleden

Dank je wel Katja, dat maakt het meteen overzichtelijker. Green juice in de ochtend en magnesium in de avond, zo ga ik het doen.