Welke supplementen neem je samen, en welke beter apart?
Reageer
Log in om te reageren.
Goede post, herkenbaar. Ik spreid het ook. Krill en kurkuma bij het ontbijt, en mijn magnesium bewaar ik voor de avond. Sinds ik het zo doe merk ik echt meer van de magnesium dan toen ik alles door elkaar nam.
Zo doe ik het precies ook. Die magnesium in de avond was voor mij echt de eyeopener, overdag deed het veel minder. Grappig hoe zo'n kleine verschuiving in timing zoveel uitmaakt.
Vraagje: waar zet ik vitamine D dan het beste? Ik neem dat er ook bij en heb geen idee of dat samen met de krill kan of juist niet.
Vitamine D is net als krill vetoplosbaar, dus die twee kun je juist prima samen bij een maaltijd nemen. Dat vet helpt bij de opname van allebei. Zet ze dus gerust bij je ontbijt of lunch, dat is helemaal goed.
Ik nam mijn krill altijd op een lege maag in de ochtend en vroeg me af waarom ik er weinig van merkte. Sinds ik het bij een boterham met wat avocado neem gaat het beter. Dat vet maakt dus echt uit, goed dat je het benoemt.
Precies Sjaak, dat vet is de sleutel bij vetoplosbare supplementen. Avocado erbij is een mooie keuze. Fijn dat je nu meer resultaat merkt.