← Terug
Supplementen & VitaminesGeplaatst door KatjaCallens15 dagen geleden

Zo combineer je supplementen zonder dat ze elkaar in de weg zitten

Ik krijg deze vraag bijna elke week, dus ik zet even op een rij hoe je supplementen slim combineert zonder dat ze elkaar tegenwerken. Begin met het onderscheid tussen ochtend en avond. Magnesium werkt ontspannend, dus dat neem ik zelf het liefst aan het eind van de dag. Wil je precies weten wat de beste tijd is, dan legt dit artikel het rustig uit. Vetoplosbare dingen zoals krill olie neem je het beste bij een maaltijd met wat vet erin. Dan neemt je lichaam de omega 3 veel beter op. Op een lege maag heb je er minder aan. Probiotica en vezels vormen samen een goed team. Waarom je eigenlijk allebei nodig hebt lees je hier: probiotica en prebiotica. Een schepje green juice door je smoothie in de ochtend en je magnesium in de avond, dat botst niet. Waar je wel op moet letten is dat je niet alles tegelijk op een lege maag naar binnen werkt, want dan wordt het snel te veel voor je maag. Twijfel je over jouw combinatie? Zet hem hieronder, dan denk ik met je mee.
0
💬 3 reacties

Reageer

Log in om te reageren.

ingrid.196715 dagen geleden

Wat een handig overzicht. Ik deed mijn krill altijd 's ochtends met alleen thee, dat verklaart misschien waarom ik er weinig van merkte. Ga het bij de warme maaltijd proberen.

KatjaCallens15 dagen geleden

Grote kans dat dat het is Ingrid. Neem hem bij een maaltijd met wat vet en je zult zien dat je er meer profijt van hebt. Laat je het weten hoe het bevalt?

ron.h14 dagen geleden

Mooi op een rij gezet. Vraag: kan ik Sweet Dreams en magnesium samen in de avond nemen of is dat te veel van het goede?